Fullt upp

japp de har jag haft hela veckan det här är första gången jjag sitter fremför här den här veckan liksom en fredag kväll ha$ha sofia vad är jag då? ;) Hahahaha!:P

Måndag:
Slutade 16.30 gick hem pluggade hela kvällen tills jag typ dog!

Tisdag:
Var i skolan sen hem och plugga engelska sen till stallet o gjorde spanska glosorna på bussen sen red jag Tyche o jobba.

Onsdag:
Skola, slutat 15.50 hem plugga No med Sofia sen kom pappa o pluggade no pappa lärde mig massa saker hela den kvällen.

Torsdag:
I skolan hade No prov, sluta 20 min tidigare eftersom provet..cykla hem o lämna cykeln sen direkt till stallet på bussen gjorde jag engelska o lite mera spanska! :) sen red jag åkte hem Vanna följde med hem sen jag städade rummet sen typ sööv ja:)

Fredag:
Vandring i skolan 1,1 mil, sen hem åkte o shoppa med mamma på outletten, köpte tre tröjor o ett par svarta jeans :)
Sen hem gå ut med Leo och sen här... Mamma ropar ska hjälpa henne med maten nu..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0