Kjells rimlexikon :DD



Johanna:
Nu sitter vi vid ett skrivbord
Ojoj, jag behöver visst stödord
Emma: Jojo har vässade pennor
och fina mammor
Johanna: Jag vill sova, men Emma är kvar
gud så jag vill ha en megabar
Emma: Min blogg är bra
nästan som algebra
Johanna: Fan vad vi lyssnar på musik
snart åker vi in på barnpsyk
Emma: Idag har jag hälsat på en tant
det var väldigt våldsamt
Johanna: Fyfan vad jag älskar min kopp
och snart blir jag en biskop
Emma: Jojos har ett hjärta
hon älskar sin ärta
Johanna: Jag har ett träd i mitt fönster
ojj, nu går vi på firmafester
Emma: Jag har två händer
på biptestet kan jag bara springa 3 längder

Gillar ni våra rim?
CHECK THIS OUT!


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0