qurto,.. har aldrig haft någon rubrik som börjar på q haha ;)

Tjoohoooo!!!!!!Såhär skulle Emma ha börjat skrivit idag:

Heeejsan! Hur mår ni? haha fast ni behöver inte svara för jag bryr mig ööööönte!haha ;) skojja såklart jag bryrt mig om mina läsare hur många ni nu är haha 10? ;) 

 Såhär skulle Sofia börjat skriva idag:

Tjoohoooo!!! DEt är fredag!!!!!!!!!!!!!!! humöret är tipptopp :) haha. snart kommer charlotte hit och sen ska jag hem ochs en ska jag till en annan emma :) hihihi ema-dag idag ! vilken dag är din /dolmio) emma-dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0