En vanlig söndag... framöver!

Ja, det stämmer idag så har jag varit i kyrkan på Gudstjänst!! Haha, det var typ konfermation grejsimojs och då så var vi på en gudstjänst och tog nattvarden. Sen fick vi vara med våra grupper, haha ja o Bea har hämmnat i värsta konstiga lilla gruppen!
NU ska jaga gå på tio st gudstänster.. fy faaan va lång tråkigt! En i Sofias grupp sa att man kunda gå på tre samma dag för en i typ bromma en i stan och sen var det någon mer stans! de e ju rätt smart! haha så en sån dag kanske dset kommer att bli för mig framöver... ;)
annars har jag inte gjort så mycket mer idag! :P

Haha! Nu sitter jag o tänker vad jag ska göra,orkar inte bara sitta hemma! :P



...Ska nog fråga jojo eller Bea om nån vill gå en promenad ;)

Puss!

Kommentarer
Bea

en vanlig söndag... -.- fan också

2009-09-13 @ 16:34:35
URL: http://favoritee.blogg.se/
MIMMI

Mimmi bliken :D

2009-09-26 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0