Inte seriöst! ;)

Stackars lilla bloggen! Jag har inte haft tid med dig! :) HAHAHAHA! NÄÄ SKOJJA BARA XD

Iallafall så är det fredg sist jag blogga var det typ hmm ingen aning iallafall ett tag sen ;)
Mycket saker händer här världen typ som att jag har haft läxer=no lifer! haha skojja :P:P
I tisdags eller när det var så var datumet 9/9-09 klockan 09:09 då hade jag *trummvirvel* SVENSKA! :)
Haha vi tittade på klockan då iallafall ;) så ni vet liksom!

nu ligger hunden där uppe och sover medans jag och sofia sitter här! :) Något kul som händer ikväll?? Kan ju alla fall slänga in en lte komentar! :P

pussas!! :)så skrev jag igår i nåra sms! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0