Johanna bloggar

Även om Emma är världens sämsta nuvarande levande bloggare så har hon en väldigt snygg & snäll kompis som heter Johanna - som skriver åt henne! Just sometimes.. ^^

Namn:
Johanna
Ålder: Only 13, but 14 soon
Bor: Nära Emma
Gillar: Ridning
Ogillar: Meta
Hatar: Meta
Vem är Meta? Min svenskalärare
Varför? För att Karin dissade oss
Varför? För att hon ska skriva
Varför? SLUTA FRÅGA!
Okej? Bra!
Parfym? Din rumpa
Jag ger inte parfymprover med min rumpa: Nej, jag vet, det är därför jag tar om natten.
Euuuwww! Du kanske borde ha rumpskydd i framtiden.
Gillar du Emma? Hon är.. intressant.
Intressant, på vilket sätt? OJ! Jag menade inte så.. jag vill.. nej.. hon är THE LOVE OF MY LIFE.
Really? Självklart inte! Hon är min VÄN :)
Bra! Mm
Varför snackar du inte med Emma? Hon är asocial.. och het.
HET? Nej, asså varm.
Jaha.. du verkar gilla henne? Ojaa! Vilken tårta som står där!
Tårta? Ja, asså inte Emma..
Skulle du vilja kyssa henne? MEN JAG ÄR FAN INTE LEBB!
Bra! Berätta om dina hobbies: Har bara en. Att hata Meta.
Okej? Vill du vara snäll o sluta ifrågasätta allting jag säger?
Nej, det är mitt jobb.. Jävla intervjuare..
Ursäkta? Hur mkt betalar Aftonbladet till dig?
Hmm.. 25.000/månaden. Jag betalar dubbelt om du håller käft.
Okej. Ja.

Tack och hejj!


Kommentarer
sofia

haha

2009-09-27 @ 15:31:47
Johanna!

DEN ÄGER =D

2009-10-02 @ 19:01:11
URL: http://skrivarstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0