Erikdalsbadet!

Idag har jag varit på eriksdalsbadet! När ja komm dit så hade jag glömt bikinin tack vare mamma! Den var smutsig sen går och då tvättade mamma den, sen la jag i den i min väska då sa mamma att jag skulle hänga den på tork okej då tänkte jag. Då slutade det med att jag glömde att ta den när de komm så fick mamma komma och lämmna den! Haha jag trodde inte jag skulle våga åka vatten rutsckana men den var ju jätte mesig! Haha jag har minnen av att sådanna var läskiga! Det var ganska tråkit man nådde botten överallt ch mesigt överallt om man kan säga så haha så jag och vanna satt mest och va överkokta spagetti i bubbelpolen! ;)
Efter vi badat i en och en halv timme så at vi lunch lite över två jag åt pannkaor med sked! ;P Fick inga bestick så jag tog en glass sked haha!

Sen följde jag med Vanna hem vi drack te och spela knäppa spel på datorn och spela Buzz och jag hade noll poäng haha, typiskt att alla skulle sno mina poäng! ;P

Snart ska jag och jojo gå en promenad med hennes lilla system kamera ;P
No picture today!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0