Första skoldagen...

...Varade i en kvart! När vi kom till skolan så hade vi vikarie för våran lärares pappa var sjuk och låg på sjukhus, så vi hade upprop med våran syslöjds lärare. Så här gick det till: Vi fick våra scheman där var allt överstruket förutom torsdag och fredag... och så sod det preliminärt så hade vi upprop sen sa hon på fredag så de som hat träslöjd eller teknik har sovmorgon men de som har syslöjd ska vara här. Då frågade vi villka som hade vad, men det visste hon inte hon visste inte heller villken spanska lärare vi skulle ha, bah: jahaaaaaa! Sen en gång till men nu vet alla vad som gäller torsdag och fredag? Alla säger Nej! Så säger hon va bra då kan vi sluta! Vi var i skolan i en kvart! Men iallafall på schemat så stod det under det som var överstruket att vi en dag skulle börja åtta och sedan sluta halv fem! Usch jag är så himla glad att skolan har börjat igen, HA HA!

Sen följde Johanna R Matilda soh sofia  med mig hem och lite senare kom johanna T! De ville hälsa på Leo m.m men Leo har varit sjuk i natt och inte varit så pigg på förmiddagen men sen på eftermiddagen piggna han till! :)
Vi tror det kan ha varit efter reaktion på att han vaccinerade sig igår!

Sen så kom Matildas mamma med hennes valp och så skulle de gå hem för Matilda skulle vakta Iza som hon heter ;P
Sen efter ett tag gick Sofia och Johanna R hem till Sofia för de skulle baka en tårta för Sofias mamma fyllde år!
Johanna T gick hem samtidigt ;P
Jag och lukas gick då en bit med Leo och följde Johanna och Sofia.

Sen kom mamma och Markus hem från nåt samtal påskolan efter som han ska börja imorgon i 6:an så då gick jag hem till Matilda och lekte lite med Iza och ssatt vi och leta lite på internet efter unghunddom grejs vi hitta rätt så mycket bbra! :)

Sen behövde jag gå hem och vakta leo för mamma behövde handla sedan åkte jag mamma och Leo och hämta Markus som spelade innebendy i hallonbergen, åkte hem släppte av Markua lassa in mina gammla kläder och köra till nåra kompisar och lämmna de, där vart vi bjudna på fika och sen har jag just kommit hem.

Det var min dag de!

Imorgon blir det skola sluta vid ett tolv när var det? och sen stallet och lektion för Malin!! :D:D sen Jobbar möte:)
Juste för de som går i mmin klass det är smart att ha badklädermed sig till gympan för vi ska simma! ;)



Kommentarer
JOHANNA THEDÉEN

Ollálá, den där Johanna T verkar vara en tuffing!

2009-08-19 @ 21:57:24
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0