Franzé gästbloggar

Hey guys!

Jaahni, vad görni alla söta emma-fans denna vackra söndag kväll?
Är det bara jag som sörjer över att skolan börjar imorn?
Emma verkar ha problem med att välja kläder , hon håller på och städar sitt lilla rum nu. Riktigt tjusigt !
Fast enligt mig borde hon måla rummet rosa (:<3
Paola (som för övrigt oxå är här) snackar städ tekniger me emmapenna typ, nu snackar de hundar....jag tror att de försöker stöta ut mig...uhm..eller ja okej jag är kanske liiiite osocial ^^
Emma har fjortis läppglans ( som hon påstor jag har gett henne, are we gonna believe that?)
Emma säger att hon har slabbat på sin garderob vägg,haha nån som vet vad det betyder?
I så fall ring 0707****** , in your as att ni får mitt nummer, thaha n00bs.
Nejnej, alla ni tusen läsare får inte ta åt er mina elacka ord :)
Kvinnorna i rummet är ur vettet ...jag är man om ni undrar, höhö

Aja, nu skall vi ha partaj .

Cya,
kyss o smek
//Franzé flickan <3

 
skiiiit snygga ridstövlar enligt mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0