Måndag :)

Idag börja skolan klockan åtta och så slutade den 15.20 för min del! Som sista lektion hade vi två timmars HK lektion och vi bakade snabba bagetter! Sen efter skolan så fick Leo och Matildas hund Iza träffa varandra! Först så var Iza jätte blyg en lite nfegis men sen så fällde hon leo gång på gång och hoppade över honom och han är större än henne!De var iallafall jätte roligt att titta på! Sen hämtade Julia sin hund Saga som tyckte de små va lite jobbiga så hon rymmde på en egen promenad! Nu håller jag på att ladda in bilder som jag straxska ladda upp och så ska jag fortsätta med min spanska läxa!

Ixa och Leo i början lite blyga!


Iza



Leo Saga Iza


Iza saga Leo


In acction


Iza knuffar först omkull Leo och sedan hoppar över! :)


Har massa fler rolig bilder orkr inte lägga upp dem nu det får bli en annan gång ;)
Nu ska jag gå och dricka te!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0