Tredjedagen i 8:an

Nu har jag just ätit mat, fondu fast jag åt vell inte så mycket fondu mera potatis haha:P
Idag har jag varit i skolan slutade typ tio i två,sen gick jag hem och påvägen stannade jag e kortis hos Matilda. När jag kom hem så åkte mamma och jag till IKEA vi köpte tyg till kuddar som vi ska ha i källaren och en palm grejs och några ljus ett med choklad smak som vi också ska ha i källaren!
Sen köpte vi också en tunnel som Leo kan springa igen en sån där lektunnel för små barn igentligen! På zoo affären kostar en agility tunnel 600 kr vi tyckte de var lite dyrt så vi köpte en barntunnel på IKEA för 200 :)

Snart kanske ska Matilda komma med in hund så de ska få träffas.. får se hur det blir det skiljer bara två dagar på dem!
Igår när jag var i stellet red jag samber!<3 sen så blev det att jag jobbar kvar på Tisdagar med johanna. :)

På Samber i vintras :)


trött och Svettig samber<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0