Ung-08

Hejsan hoppsan vad har alla gjort idag då? Själv har man varit på ung-08 med Mimmi, haha. :)
Senare ska jag och julia hyra skräckfilm! Det brukar sluta med att jag och julia sitter under en filt och typ skriker lite då och då!
Mamma har gjort något som inte ser alls gott ut till middag...Hoppas jag gillar det ändå men annars skiter jag i att äta!

fan fan ska jag skriva mera? :P Nån som vill ha en bild? nähä, inte de men det kommer en iallafll som ni tvingas titta på!

Haha en bid är vi va hemma hos matilda och prvade maskerad kläder Sofia och Matilda


nu öser regnet ner och det öser facebook mail i så jag ska gå in och titta var det va för nåt ;P


Kommentarer
Matilda o Sofia

NEEEEEEj, vad taskigt :( du fick ju inte lägga ut dwn är ju :( (HÄÄÄMND)

2009-08-15 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0