# Augusti


Nu sitter jag vid datorn med jojo eller jojo ritar en häst! HA HA!
Igår så var jag och grilla med Jojjo Julia Paola och Lina vi smaska i oss en hamburgare och mini marsmellows! Nu har vi grillning här hemma med jojos familj! ;P
Idag har jojo städat mitt rum de va ganska najs att slippa göra det själv!
haha!
Imorgon ska jag till Åldersskogen på friluftsdag med Mimmi! :P
När jag får bilder från jojo på Leo som vi tagit på honom idag får jag ta och lägga ut dem haha! Hmm rätt knäpp inläg bara skriver lite typ XD
 
Från Johanna Thedéen:
Härligt värre! Jag gör en fin serie, här ska ni få en bild!




HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0