Bowling

Nu har jag varit och bowlat med Johanna och såklart ägde hon mig på bowling! Hon fick för f*n sju strikar(stavning) plus en som hon råka göra åt mig, Tack!:)
Själv hade jag fyra strikar om man inte räknar med Johannas ;)
Och några spärrar!
Johanna kom upp på en lista som visades på tv för att hon hade fått näst bäst poäng idag(?) Pappa var tionde p den listan haha :P

På tal om Johanna här kommer lite blder från hennes systemkamera när vi var på promenad ;)

Hmmmm?? Vad var det första du tänkte på när du så denna bild? Kommenter! :)



Haha vi skulle träffa en blomma...


Matilda


Puss

Kommentarer
Anonym

matilda

2009-06-15 @ 18:32:44
matilda

Åhh, emma. Var du tvungen att lägga in den bilden jag ser ju vrikad ut. Men det gör jag ju typ alltid ;|

2009-06-15 @ 21:24:38
URL: http://tys.blogg.seblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0