Från Landet

Har, just kommit hem från landet, kanske för några timmar sedan då men men ;)
Där så har jag fiskat o det blev många abborar igår nio st och i förr går 8 st!
Själv så drog jag upp typ 11 st kanske om inte mer, haha kalla mig proffs ;)
Jag har hoppat studsmatta med vattenballonger. Så har vi sjösatt båten och tagit en liten åktur på Mysingen! I fredags när det var midsommar så vann jag skyttet haha, 40 poäng! Sen har vi varit och plockade stenar, som vi tagit med hit hem, och sås har vi varit på loppis såklart! ;)



Kommentarer
hanna

Sv: Yees! Där var jag :D

2009-06-21 @ 18:12:10
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0