Gröna Lund

Igår var jag på Gröna Lund med Julia och jojo! Vi åkte med Julias båt dit, och det var mycket vågor och snabbt gick det också! När vi slussade märkte man aldrg när vattnet sjönk eller när det steg åt andra hållet dåra ;)
Jag som är lite fegis åkte då inte så mycket haha ;) Typ kvasten var det läskigase jag åkte :P Om två veckor så ska jag på liseberg så får försöka träna och bli lite modigare tills dess haha!
Sen när vi kommit hem så gick jag och Johanna på picnic i skogen :) Efter det gick vi hem till henne och titta på Desperate Housewives, i deras tält tre avsnitt!

Idag ska jag till landet med Julia bilen går klockan tolv så det jag har gjort än idag är att packa ;)

Puss

Kommentarer
hilda

åå jag vill oxå till grönan men åkte du insane??? justre kvasten är inte läskig emma haha den är typ tråkigast på grönan hahaha!! vi ses på msn

2009-06-29 @ 20:17:44
URL: http://pontiuslove.blogg.se/
Johanna Thedéen

Emma älskar Desperate :D

2009-07-01 @ 13:21:47
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0