Halvt sjuk!

Har fått en ny design, Tack Johanna!! <3

Vet inte vad jag ska ta och göra nu men en sak är säkert om jag inte skulle vara snorig och hostig så skulle jag ligga ute i solen och sol nu! Åå, att man aldrig kan bli frisk helt, blev förkyld när det var skolavslutning och sen har förkylning inte riktigt släppt!
Vad ska jag göra? Ha roligt och vara förkyld hela sommarn, eller hoppa över en del roliga saker och sen bli frisk?
Jag ska försöka hålla mig till alternativ två men det är inte alltid jag klarar det! :/

// En sonrunge, som längtar tills på fredag! :D

Kommentarer
sofia.

Hej!

Nu har jag frågestund i min blogg, du kan fråga allt mellan himmel och jord. Kika gärna in! (:

2009-06-22 @ 23:59:49
URL: http://lagomlitensoffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0