Har hört att det ska bli dåligt väder ett tag nu.

Idag fick vi sluta klockan elva för att alla 5:or som ska börja i äppelviken ska komma på besök^^
Blandannat min lillebror,
han har hammnat i samma klass som Andreas lillebror :P
Ska iväg och rida snart, blir väl en Pricken faktiskgt ganska kul, :)
Mamma smsade om en kennel som har fått valpar i lördas(lagotto) som hon har anmält oss på intresselista, när jag fick redda på det blev jag väldigt glad. :)

Sånna här blommor finns det på vägen till skolan haha :)


Va trist väder det är idag! Cykeln var blöt när jag skulle cykla hem och det var inte så roligt!!
Har hört att det ska fortsätta ett tag till :/

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0