Nu är det snart daxx...

...Med skolavslutning! I dag kvar!!

Idag kom jag hem klockan elva från skolan yeehuu! ;)
Hade två lektioner först träslöjd där jag gjorde ett tre i rad spel sedan, hade vi biologi och vet ni va? Jag var inte tvungen att göra om provet eller nåt för jag hade klarat mig! Jag trodde knappt det eftersom jag inte pluggat eller fattat vad han bablat om på hans redovsningar så tycker jag det var bra! Haha.
Sen fick vi titta på det här as sega pogrammet Kalle blomqvist haha de va ändå rätt så roligt plus att vi fick sluta 20 minuter tidigare!
Sen hr jag gått hem gjort två stycken kort med scrapbooking(stavning) saker. Sedan ätit och nu sitter jag framför datorn, juste har också hunnit med att städa lite har kommit på att efter den här veckan är slut ska jag ha städat mitt rum helt och hållet :) 

På lördag så ska jag tillö ålderskogen på Km eventuellt ska jag vara där hela helgen och rida ;)
Bilden är från förra årets CR i Ålderskogen :)

 
Nu ska jag snart till stan och shoppa med Johanna för hon hade inte köpt någon klänning till imorgon(skolavslutning) som jag gjorde igår ;)
Om jag hittar tänkte jag köpa ett par kortbyxor :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0