S O M M A R L O V !

Äntligen är det sommar lov så himmla skönt bara det att jag blivit sjuk har lite feber och ont i halsen, var i skolan ändå annars känns det inte som man fått något sommarlov ;)
Skulle gentligen vara med Charlotte Andrea och massa andra och grilla men eftersom jag inte är frisk så gick jag hem. Det kändes rätt tråkigt :/


Men ska iallafall försöka komma till stallet och jobba vet inte om jag orkar rida får se om det blir bättre:) Jag hoppas att jag kan rida idag :)

Ååh NEJ! Inte sjuk igen!


Nu ska jag gå och vila min hals! :)

Ni får ingen puss idag för då kan ni bl sjuka hahahahahahah! ;D


Kommentarer
Ullis

Sv: hihi tack :) japp, det är en lagotto, världeba finaste ;) <3 fin blogg du har :D ska vi lägga till varandra på bloglovin'? Kram :)

2009-06-09 @ 11:57:47
URL: http://ulliish.blogg.se/
Johanna Thedéen

SVAR: Hahaha, tack Emma xD

2009-06-09 @ 23:24:11
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0