Sista laghoppningen

Idag så var det sista laghoppningen vi låg inte så jätte bra till, men vi kom delad först plats!! Jag hade Im det var jätte länge sedan jag red honom var typ i ponnycups finalen för ett och ett halft år sedan? Det gick iallafall jätte bra :) 
 
Nu är det bara två "skoldagar" Man kan knappt kalla dem skoldagar på måndag har vi två lektioner sen får man titta på brännboll niorna mot lärarna eller så får man gå hem. Sen på tisdag så börjar vi tjugo över åtta eller nåt sånt då är det skolavslutning i aulan sedan är det fika så får an gå hem, senast halv elva skulle vi få sluta! Helt okej tycker jag!

Imrose när jag vaknade hade jag väldigt ont i halsen och har det fortfarande hoppas det år över!!

Igår var jag på min kusin student :) här är bilder (fick gå från skolan 11!!)



Pappa försöker ta kort!! ;)


Puss

Kommentarer
Millaaa

fin blogg!:) allt bra?

2009-06-06 @ 21:20:53
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0