Sommar!<33

Nu sitter jag här igen, haha snacka om att ha tråkigt! Vill bli frisk!
Vädret där ute har bättrat på sig hoppas det håller i sig tils jag blir frisk ;)
Igår åt jag mjölk och jordgubbar de va så himmla gott så ni inte kan fatta det haha XD Det smakade SOMMAR!
Vet ni vad min kompis Johanna hade också vunnit ett sånt dör kort på world class så då kan vi gå och träna tillsammans!
... Det låter ioförsig lite skumt XD Men mamma får ringa dit och kolla lite ;) haha.
Nu har jag rensat alla mina bilder eller fixat mappar och hållt på!

Hur många fjärilar har du sett i år?


Själv har jag inte sett några i år...


Kommentarer
Johanna Thedéen

SVAR: Tack, Emma xD :P

Haha, sure ^^

2009-06-12 @ 13:56:44
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0