World class



Just så ringde någon från word class och sa att jag hade vunnit ett årskort där! Det vr nämligen så att jag Johanna R och Matilda var på vedeungnen och skulle beställa pizza, när vi satt och väntade såg vi en iten låda där dt stod att man kunde vinna ett årskort där, vi tänkte att vi kunde fylla i när vi ändå satt och väntade!

Så idag ringde det någon och sa att jag var en av de fem som hade vunnit ett årskort där, haha! Jag blev lite chokad, hehe :P Han sa att jag fick ta med någon kompis, någon som vill följa med?? :)

Så nu ska jag börja bli smal och träna! haha :)
Nu ska jag gå och äta lit tror jag puss!

Kommentarer
J

Sorry, Emma, inget årskort, bara en provgång, eller iallafall vann bara jag en provgång...

Jag är frivillig annars att följa med, haha

2009-06-22 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0