Tårttävling

Nu har jag verit med charlotte, haha vi spelade mario cart och min lillebror ägde! Däremot var jag och Charlotte inte lika duktiga XD
Ikväll blir det en promenad med Johanna, vet inte om hon tänker ta med sig kameran men det får jag hoppas på haha, ävan fast det inte blir lika bra bilder i mörkret som i ljuset.
Nästa måndag har jag jätte jobbigt biologi prov, eller igentlien är det nog inte så jobbigt bara det att våran lärare är helt sjuk!
1. Hans anteckningar kan man inte läsa eller fatta
2. Han berättar mest historier
3. Vi har knappt lärt oss någon ting (enligt mig)
4. Han säger inte vad vi ska kunna
5. Han ska sluta i våran skola efter sommaren och vi hinner ändå inte hinna få tillbaka proven!
 Varför då mening att ha ett prov för?

Idag hade jag och Julia lika dana tröjor och ljusa jeans, haha de kanske va lite töntigt men de får vi ta ;)
Min mobil sladd är borta så jag har svårt att ladda in nya bilder sen dagen... Isånnafall så skulla ni fått sett den tårtan som gick vidare från våran klass i tårttävlingen idag. De va inte som jag trodde det fanns 5 st tårtor och det var mer än vad de flesta hade! Det var till och med två st klasser som inte hade tårta med sig! Haha!

Får se om jag kan hitta den jävla sladden så jag jag ka nladda neren bild på tårtan senare...

Puss


Kommentarer
Julia

Vi är inte töntiga, det är bara wb oss som säger det ;) Vi är lungt coolast <33

2009-05-25 @ 22:02:09
URL: http://juwliasclick.blogg.se/
charlotte

vad menar du? jag är ju bäst på mario cart!! haha XD

2009-05-28 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0