SKIT!

Igår var jag i stallet och red, jag hade Pricken och det gick väl bra. Innan så hade vi aktivitetsdag på Kärsön de va inte så roligt, men vi fick iallafall sluta jätte tidigt så då åkte jag till stallet och smörjde träns, haha alla skulle smörjas innan sommarlovet så det var väl bara att börja ;)
Jag va också och tittade på fölet som kommit kvällen innan vid tio, då det fortfarade var lektion.

Sedan idag så hade vi också aktivitetsdag med venisage i slutet, man fick chips och cider men alla killar sprang ju omkring där det fanns chips åt upp dem så inte vi andra fick. Sen vid ett kanske så fick vi sluta. då följde Johanna och Sofia med mig hem för vi skulle plugga till biologi provet, de jag inte ser fram emot! Om vi inte skulle ha det där J*VLA provet så skulle det vara så himla skönt!


Jag har hittat sladden...Laddat upp alla 833 bilderna raderat dem fårn mobilen och nu så är det bara sånna bilder jag har laddat ner förut vad har hänt??
Nu ska jag titta på fotboll orkar inte med den här himmla dator jäveln!

Puss

Kommentarer
hanna

sv: Jaa! 2 studsmattor är jättekul ju, fast vi har sålt den gamla nu.. så nu har vi bara 1!

2009-05-28 @ 16:42:39
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0