Ojsan har haft fullt upp! :P


Leo skällde i sömmnen och sedann vakna så jag tog upp honom och han somna om :)<3
jag är typ döttstrött!haha!

Ja, jag har inte exakt haft tid med bloggen den här veckan vi har typ haft 9 läxor och två spanska prov på det, kuul! Verkligen inte!!
Vad ska jag nu skriva? Haha, idag så har jag iallafall varit på äppelvikens bokhandel med Johanna och Olivia och frågat om nåt jobb typ så man slår in julklappar eller nåt haha! :S
Vi vet inte om vi kmr att få det det beror på om det behövdes iallafall så lämmnade vi telefonnummer. ;)

Sen så gick vi hem till mig gjorde inte speciellt mycket sen skulle de gå för Johanna skulle spela tennis och Oliva basket. Jag följde med dem och tog med mig Leo!
När vi kom ner vid alle' parken vid spårvagnen så var det jätte kång kö ändå ut till gatan från läkaren! De var sjuk läskigt många! :P I kön stod iallafall Johanna (en annan haha ;) ) och gick med mig och hämtade Lukas på dagis sen ringde hennes mamma och sa att de tydligen inte fanns så det räckte med vaccin till dem! Haha usch!
Jag ska typ vaccinera mig i skolan nästa vecka tror jag men,men vill igentligen inte! ;)

Inte längre sommar, de e november!!


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0