Svininfluensan

Ja de e vad jag har... Inte kul asså! Feber (fast den börjar försvinna) ont i huvudet konstigt att andas (ibland)  Ont i hela kroppen!

Nu har jag varit sjuk sen i söndags och är äntligen på bättringsväg! :)
Usch, jag hatar att vara sjuk man missar så mycket i skolan!! Som man måste ta ikapp sen! T.e.x så har jag missat två oförberädda engelska prov! Usch jag drömmer typ marddrömmar om det, haha!
Som tur är, är jag inte den enda som är sjuk i måndags så var det bara 14 st i klassen!
Jag tror det var den här veckan som vi skulle vaccinera oss mot svininfluenssan i skolan men jag vet inte om de blivit av.. vet inte heller om jag måste ta längre eftersom om man redan har haft en sjukdom får man typ inte samma igen! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0