Dagen före den här..

Igår så hade vi ponnycup hemma, vi mötte mälaröarna och vi vann! De hade tydligen varit väldigt närvösa, för de va deras första gång de tävlade i hoppning borta(?)

Sen när jag kom hem skulle vi tydligen till kusinerna.:P Haha, jag var välldans tröt höll typ på att somna, sen sov jag 12 timmar i natt! ;) Men tror de kan vara för att jag kanske har streptococker? hoppas i allafall verkligen inte det! Mamma hade det och jag får nog gå till docktorn imorgon o titta! På ett sätt hoppas jag att det är det på ett annat inte. Om det är det får jag pencilin och blir frisk inom 2-3 dagar, om jag inte har det så kan jag bli frisk snabbare eller långsammare. Det är frågan de! :)

Bild sen i sommras :)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0