Hatar stora tabletter! XD

Hej, idag känner jag mig bättre men jag har fått pencilin även fast jag inte gått till någon doctor, när en har streptococker brukar alla i vår familj få det så vi behövde inte ens gå dit.
Tror det är två dagar tills man är smittfri eller så men jag ska försöka gå till skolan ändå imorron för jag vill rida sen haha ;)
 Nu har jag just ätit lunch och tagit en sån där äcklig tablett skit som jag inte kunde svälja så vi klippte upp den och jag svalde pulvret iställer och pulvret smakade bläää! Haha den var jätte stor... Hö hö!
Har väldigt mycket överskotts energi så vet inte vart jag ska ta vägen men ändå så e jag lte tröttoch orkar inte. Tänkte iallafall gå ut och gå en promenad med Leo nu efter att jag har klätt på mig!!

Juste den här veckan är väldigt skön och jag vill verkligen inte vara sjuk! Vi slutar senast 13.00 alla dagar och nästa vecka är det höööstlooov! :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0