Jag ger upp..

Jag ger upp... de funka inte så bra.. hehe
Vad ska jag göra nu då? jag orkar inte plugga men får typ panik om jag inte gör det!! Fett irri!

Juste haha jag ska tydligen gå till skolan klockan tre och vara med på fotograferingen.. Då slipper jag göra det nån annan gång + att jag får vara med på klassfotot :)nu vet jag jag kanske ska sova lite haha

Good night! SLEEP WELL!






Tjaaaaaaaaaarååååå!...
eller vill ni ha en bilde eller är det bara meningslöst??
De blir ju lite gladare men har ingen bild som passar till detta inlägg, för de e så knöppt och konstg XD haha
aja ska ta nån som finns i arkivet... ;)

Jag vet hade den bilden för inte alls länge sedan men vi kan säga att det är en symbol för torsdags ridnig haha eftersom jag missar det idag! haha :S


Imorgon jag vara frisk för f*n! :) I hope!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0