"önskehäst"

Hej, idag började dagen med att jag typ får panik för jag skulle lämmna min lillebror på fritids!  Han måste vara där senast klockan nio, så vaknar jag 20 i men eftersom jag inte orkat ställa klockan så var den 20 i åtta!! Haha
Jagäter frukost och sånt lämmnar Lukas på fritis samtidigt som jag går en promenad med Leo! :)

Sen kmr jag hem, pluggar massvis med spanska.. haha nä kanske inte så mycket men läser igenom alla kapitel som vi ska ha prov på gör kaptiel fyrans glosor ( lite, de har vi inte haft än men har endå prov på)
Gör alla övningr som finns på internet med våran bok i kapitel 1 och två får göra 3 och 4 i morgon! ;)

Sen åkte jag till stallet och där var det "önskehäst" Man får önska några hästar och sen får man rida på en utav dem, ibland brukar det var hoppning men den här gången så var det bara dressyr!

Jag fick Moneta, det var roligt hon var lite ponny till sättet! :)
Sen red jag tillbax en gång jag missat och då fick jag Ikaros, vi övade på ett dressyrpogram som vi ska rida imorgon på det är typ nåt ryttar test.

Sen har jag komit hem och ätit Tacos! och nu sitter jag här, ska nog gå och ta en dusch! Juste idag så har skolfotona kommit också! haha :)

Bild: (OBS! var tvungen att ta korten underifrån annars speglade det sig och vart blankt!



PUSS!

Kommentarer
Millaaa

okej, hon är jätte duktig! :)

2009-10-27 @ 11:03:04
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0