Rastaborg!

Tja! Nu har jag just ätit frukost! Har sitter jag nu vid datorn och skriver... Datorn eller tangentbordet är lite segt ibland tror inte den riktigt får kontakt med nån grejsimojs(den är trådlös!)
Igår så var jag och tävla på Rastaborg! Vi kom 2:a i lagklassen och med vårt andra lag kokm vi 1:a! haha via vi är bra :)
I förklassen hade jag ett nerslag på sista hindret! Så mitt mål var att inte riva sista hindret igen i lagklassen för det gjorde jag på förra tävlingen också! Och jag lyckades men rev 5:an istället.

Haha vi vann jättestora kexchoklader! :P


En jätte liten bild(gick inte att få den större) på båda lgen :)


Nu ska jag ta och göra något annat.. Hmm vad ska de bli?? Får inte gå ut för mamma för att jag har knäpp hosta! hade det hela förra vintern kommer nog få det igen ser det ut som! grr!

Puss!


Kommentarer
JENNY

oh jäklar va stora :D

2009-10-04 @ 10:23:04
URL: http://gucciime.blogg.se/
sofia

mums! haha

2009-10-04 @ 18:45:39
alice

mums! blir sugen! :)

2009-10-04 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0