Söndag!

Tjaa! Idag har jag gått upp och gått promenad med Leo, det kändes som vanligt men eftersom man ställer om klockan så vart det extra tidigt! ;)
Sen har jag kommit hem möberat om lite(håller flytta omkrng allt nu för tiden).
Sen så åkte vi till hööks och ikea, på hööks köpte jag ett par ridbyxor,ridstrumpor och skinnläderbalsam.
Sen kom jag hem åt lunch (blääig MC donalds) Smakade verkligen inte gott! Sen stoppa vi in Leo i bilen körde till ålsten och gick en lite prommis. Leo badade ända upp till magen! brr, va kallt! ;)
Påvägen hem stannade vi och köpte midda.
Åt den och sen stack jag iväg och träffa Mimmi :)

De va min dag de! Imorgon blir det stallet får se om jag kanske ska rida igen också.. ;)

Idag blev det mycket sånn här choklad :S:



Sen på lördag är det dax för finalen!! :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0