Det gör ont det gör ont...haha!

Tja, allihopa! haha XD idag har jag varit hemma också.. Fast är mycket bättre har ingen feber! Men skit ont ihalsen "/ .
Imorgon är det skolfoto och jag måste gå till skolan då för annars e de ju inge kul! Bara det att jag har en massa finn jävlar som inte vill försvinna och att mitt puder försvann i fredags så jag vet inte vad jag ska ta mig till...
Sen så vill ja ine gå till skolan för så fort jag går ut gör det ondare i min hals  jag måste ju va någulunda frisk tills på fredag och lördag! Har iallafall massa överskotts enerig nu som jag inte vet vad jag ska ta mig till med! XD 

Idag har jag pluggat matte spanska och svenska och lärt Leo spela död haha XD Han är jätte duktig bara lite fin slipning behövs nu! ;) 
 
Lilla Leo valpen!! :)<33

Kommentarer
Therése

Jätte söt blogg! Allt bra med dig? :)



PS. Frågestund på bloggen! Länkning för frågorna! :)



Kramar Therése

2009-09-30 @ 20:18:33
URL: http://terreh.blogg.se/
Ems

sv: Tack desamma :)

2009-09-30 @ 20:49:43
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Madicken

VA SÖT!

2009-09-30 @ 22:26:11
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0