häst e' best när man e på fest! haha XD

Ojsan, nu var det ett tag sen sist.. Idag har jag iallafall ridit (hoppat) Aston och det var jätte kul! Fick sluta tidigare idag för våran lärare skulle på ett möte,vi fick uppgifter som vi skulle göra isället men man fick dem igår så är man smart som jag gjorde men dem igår! Just nu sitter jag och försöker plugga in spanska glosorna eller bara fräscha upp minnet sedan en vecka tillbax..

När vi åkte från stallet och skulle byta buss vid ekerö så var det värsta bråket! Det kanske tog 20 min extra! Tänker inte skriva om vad det handla om.. Och det finns en förklaring..
Imorgon så ska jag Mimmi Julia och massa andra sköna personer på på gammla klubberiet i alvik och dansa! hahaha! aja vi får se hur det går biljetterna var iallafall sjuk dyra och jag har hört att de e rosa tema.. va fan!
Sen på lördag ska ja o Mimmi gå upp tidigt för vi ska vara skötare.. så idag måste jag gå och lägga mig extra tidigt för att orka med helgen!

Usch! Så man ser ut! Sitter och funderar om jag ska ta bort bilden... Iallafall väldig länge sedan ett KM på Aston tror jag :)


Nå vad sägs om en dusch? :P

Pussas hahaXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
OM EMMA.. halvt oseriös, bloggande flicka som gillar att rida, vara i stallet och umgås med vänner. Kritisk mot det mesta som går att finna.

OM BLOGGEN.. är till för att nu blogga på nytt och försöka att vara lite mer "seriös" med bloggandet. Här visas bilder och text.
RSS 2.0